12x Lust voor het oog!

19:23

Als packaging designer heb ik veel te maken met food en de verpakkingen hiervan. Als foodie weet je als geen ander wat aantrekkelijk is aan een verpakking en waar je als een blok voor valt. Dat is dus een mooie combi :-). Soms kom ik producten en gerechten tegen online, waarbij ik denk: 'Jesus christ, HOE mooi is dit, dit WIL ik, geef me het, NU, etc, etc...'
Daarom voor jullie een kleine collectie aan producten en gerechten waar ik heel gelukkig van wordt. Sommige producten zijn nog niet echt in productie gegaan, maar nog concepten. Dus, laten we met z'n allen hopen dat deze bedenkers de time en money hebben om dit te gaan doen. Want dit willen we toch allemaal? Enjoy!

 Jones Soda Co.
Volgens mij inmiddels alweer vervangen voor een ander design... Maar wie wordt er nou niet blij van deze vrolijke, Ben&Jerry's-achtige flesjes? 


 Purearth Juices
Wat een heerlijke tekstjes!  


Runa Focused Energy
Prachtige, cleane verpakking met mooie illustraties van de ingredienten! 

Boerum biologische kaas
No-nonsense en zo puur en ambachtelijk in uitstraling! Ja, dit is een plaatje, hoor... 

 Tea Calendar
Even allereerst: wie bedenkt dit geniale idee nou? Dit is dus een kalender met pagina's gemaakt van samengeperste thee. Zo kun je iedere dag van het jaar een andere thee melange drinken, passend bij de tijd van het jaar. Het blaadje lost als het ware op bij aanraking met heet water. Echt een hebbedingetje! En hoe leuk om kado te doen? 

Chocolate Skulls Gone Nuts door Ruth en Sira García Trigueros
Ik zou dit serieus onder een stolpje leggen en er naar kijken totdat het er niet meer eetbaar uit ziet.
Dit is toch allen al fascinerend om naar te kijken? Ik zou het niet durven opeten.


  
Nuna Popsicles
O-M-G. Als je een ijs en toetjes fan bent, dan wordt je waarschijnlijk, net als ik, dus helemaal gek als je dit ziet. Hoe prachtig zijn deze ijsjes? Ik zou deze zooo graag willen hebben en willen proberen.  
 

Happy Mrs. Jersey ijs
Ja, dit is zo bijzonder! Deze smaken zijn echt hemels en niet allerdaags: bijzondere ingredienten als stukjes meringue, stroopwafel, pecans, heerlijke zoete honing... En ze liggen inmiddels in de Dekamarkt! Deze heb ik inmiddels geproeft en ik kan je zeggen: het smaakt zeg maar, best wel behoorlijk naar meer. 

Birch & Waite
Nope, geen verpakking, wel advertenties voor mooie producten van Birch & Waite. Dit is een fabrikant van dressings, sauzen, mayonaises, mosterds, salsa's, dips en toetjes uit Australie. En deze advertenties zijn zó leuk en zo smakelijk gefotografeerd en gestyled! Wauw.

G'nosh Gourmet Dips
 G'nosh staat voor toegankelijk eten voor de fijnproevers! Ze hebben dips in hun assortiment bedoeld om lekker met elkaar te delen. Heerlijke smaken en kleurrijke, handmatige verpakkingen. Oh, en verrukkelijke fotografie... Just how we like it!

Five Olive Oils
Eerlijk is eerlijk, dit wil je op je aanrecht hebben staan. 

Super leuk, zo'n set met thee! Volgens mij is dit nog in concept, dus thee producenten in Nederland: grijp je kans, wij willen dit wel!

Van welke verpakkingen / producten / concepten wordt jij gelukkig?
Laat het weten!

You Might Also Like

0 reacties

Contact

Nommmdiary
By Lisa van Diemeren
Email: nommmdiary@gmail.com
Instagram: /nommmdiary
Facebook: /nommmdiary