Favo Jumbo Huismerk producten

14:09

Ok, volgens mij weten alle mensen om me heen dit al, maar I ♥ JUMBO! 
En iedereen mag het weten :-) sterker nog; ik deel graag met jullie mijn favoriete Jumbo producten.
Want die moet je gewoon geproefd hebben!



#1 Jumbo Verse IJsthee
Hier zijn wij echt zo gek op. IJsthee van vers getrokken thee. De smaken zijn lekker fris, mild en niet te zoet. Elke (ijs)theeliefhebben zou deze smaken moeten proberen!
Varianten:
- IJsthee van Vers Getrokken Witte Thee met citroen en vlierbloesem
- IJsthee van Vers Getrokken Groene Thee met cranberry en aloe vera
- IJsthee van Vers Getrokken Rooibos Thee met honing > Onze favoriet!



#2 Jumbo Zeezout boter
Super lekker als je een stokbroodje hebt bij het avondeten; boter met zeezout. Lekker wat milder dan kruidenboter, roomkaas of aioli. Echt een aanrader!





 #3 Jumbo Slager: Duke of Berkshire
Ik ben geen fan van varkensvlees, we eten het nauwelijks. Maar dit vlees... Lord. Vooral de paprika speklapjes zijn zo ontzettend lekker. Ze zien er zelfs al zoveel lekkerder uit dan gewone speklappen... Toen ik het voor de tweede keer kocht, vroeg de Jumbo slager mij of ik wist wat dit vlees zo bijzonder maakte. Het Berkshire varken is een erg exclusief varkensras en bevinden zich vooral in Engeland. Als je dit varkensvlees vergelijkt met "normaal" varkensvlees, is dit varken veel zoeter van smaak en gemarmerd. Het vlees is super mals doordat de spiervezels smaller en fijner zijn en is ontzettend sappig! Het vlees krimpt namelijk bijna niet en verliest geen vocht tijdens het bakken. Daarnaast vertelde de slager me dat je beter 2x per week een stukje Berkshire vlees kunt eten, dan bijna al het andere vlees dat ze verkopen. Proberen dus!

#4 Jumbo Kip Borrelhap Piri Piri
In de supermarkt gemarineerd vlees; rather not than do. Maar deze kip hapjes zijn zó lekker, dat ik er niet zelf voor in de keuken ga staan kruiden. Deze kippetjes zijn gekruid met piri piri kruiden en zijn lekker als letterlijk 'een borrelhapje', maar ook super lekker bij een zomerse maaltijd met gekruide aardappeltjes en een frisse salade. 



#5 Jumbo Helder
Lekkerrr! Ook voor de mensen die zoals ik te weinig drinken: dit drink je zo makkelijk weg, je hebt het niet eens door. Wederom niet te zoet, lekker fruitig! Een beetje Crystal Clear-ish, zonder prik. Maar dan lekkerder. Vind ik. De smaken:
- Pommegranaat Açaí > Onze favoriet!
- Cranberry Limoen

Hoewel Jumbo echt mijn favoriet is, zal ik ook een keer
mijn favorites posten van andere supermarkten.
Veel plezier met het shoppen en uitproberen van deze Jumbo goodness!
Liefs,
Lisa

You Might Also Like

0 reacties

Contact

Nommmdiary
By Lisa van Diemeren
Email: nommmdiary@gmail.com
Instagram: /nommmdiary
Facebook: /nommmdiary