Een korte introductie

11:30

Hi!
Waar een weekje vakantie al niet goed voor kan zijn; ik ben eindelijk gestart met het vastleggen van mijn culinaire dagboek; de nommm diary.
Misschien leuk om even te weten wie ik ben, wat ik in het dagelijks leven doe en wat je van deze blog kunt verwachten!

Ik zit te denken hoe ik dit stukje kan beginnen zonder het een spreekbeurt te laten lijken ("Hallo ik ben Lisa en ik hou mijn spreekbeurt over konijnen"). Ha, nu weten jullie meteen mijn naam.
Inmiddels ben ik alweer 23 jaar en woon ik samen met mijn vriend Daniel. Naast dat ik dagelijks thuis bezig ben met food, werk ik fulltime als grafisch ontwerper bij een packaging design bureau (waar ik 95% van de tijd ook bezig ben met food, yay!). De fulltime baan is misschien wel 1 van de redenen dat het zo lang heeft geduurd totdat ik een blog als deze doorzet. Nu ik een weekje vakantie heb, kan ik eindelijk een start maken, zodat ik straks (hopelijk) dagelijks wat kan bloggen.

Alles wat met eten te maken heeft, vind ik fijn. Ik kook dagelijks een lekkere maaltijd in niet al te veel tijd, omdat wij allebei na een lange werkdag gigantisch honger hebben. Daarnaast heb ik echt een voorliefde gekregen voor patisserie. Op dit vlak hou ik ervan om nét even wat anders te zijn dan de rest en nieuwe technieken / smaken uit te proberen. Als ik niet in de keuken sta, kun je me slenterend in de supermarkt vinden, zoekend naar nieuwe, leuke producten.

Kortom: ik ben van plan om de dagelijkse maaltijden, het bakwerk, lekkere tussendoortjes en product aanraders met jullie te delen! Hebben jullie vragen/aanraders, laat het dan vooral weten.

Enjoy!

Lisa

You Might Also Like

0 reacties

Contact

Nommmdiary
By Lisa van Diemeren
Email: nommmdiary@gmail.com
Instagram: /nommmdiary
Facebook: /nommmdiary